Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting!

Je bent hier: Home > Thuis & wonen > Molloten puzzelen zich rot: zijn dit de eerste deelnemers van het nieuwe seizoen ‘Wie is de mol?’

Molloten puzzelen zich rot: zijn dit de eerste deelnemers van het nieuwe seizoen ‘Wie is de mol?’

Thuis & wonen
Molloten puzzelen zich rot: zijn dit de eerste deelnemers van het nieuwe seizoen ‘Wie is de mol?’

Terwijl het jubileumseizoen pas net afgelopen is, zijn alle molloten alweer op zoek naar de mogelijke deelnemers van het volgende seizoen, dat al begin januari op de buis verschijnt. Op dit moment zijn er al twee verdachten die de laatste tijd wel héél stil zijn geweest op social media…

WIDM-puzzel

De zoektocht naar de saboteur zou zich in ieder geval afspelen op deze locatie, zo wisten oplettende toeristen al te melden. Maar de namen van de deelnemers, die wisten ze nog niet te ontdekken. Gelukkig zijn daar de Molloten die alle puzzelstukjes bij elkaar hebben gelegd en tot de volgende twee namen zijn gekomen.

Deelnemers WIDM

We weten dat de opnames rond augustus/september plaatsvonden, dus dat maakt de selectie al iets makkelijker. En laten deze dames nu nét in die periode opvallend stil zijn geweest op hun social media kanalen.

Niet aan het werk

De eerste is Charlotte Nijs. Momenteel werkt ze als politiek verslaggever bij Hart van Nederland, maar je zou haar ook kunnen kennen van 6 Inside of haar werkzaamheden voor NU.nl. Niet alleen plaatste ze niks op bijvoorbeeld Instagram ten tijde van de draaidagen, ook nam ze geen interviews af in deze zomerse maanden. Verdacht of niet?

De tekst gaat verder onder de post.

Lees ook
OMG: ondanks corona tóch al nieuw seizoen ‘Wie is de Mol?’ in aantocht en dít is de startdatum

Van de (digitale) buis

Wie ook van de (digitale) buis verdween, is Michelle Willemsen. Zij is verslaggever op het YouTube-kanaal van de Telegraaf, maar précies in augustus en september was ze niet zien in deze video’s. Het zou natuurlijk kunnen dat ze meer achter de schermen aan de slag ging, maar tel daarbij op dat ook zij van de radar verdween op social media en je weet als trouwe kijker inmiddels wel genoeg.

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je dan gratis in voor onze nieuwsbrief.

Bron: VIVA.nl | Beeld: AVROTROS

Shoppen is altijd een goed idee