Je bent hier: Home > Thuis & wonen > TESTPERIODE VOORBIJ: HEMA krijgt nieuw winkelconcept

TESTPERIODE VOORBIJ: HEMA krijgt nieuw winkelconcept

Thuis & wonen
TESTPERIODE VOORBIJ: HEMA krijgt nieuw winkelconcept

Vorig jaar opende HEMA enkele pilotstores in ons land om een nieuw winkelconcept uit te testen dat al jaren in filialen buiten de Benelux werd toegepast. Het concept leek aan te slaan bij de klanten waardoor alle HEMA-winkels in Nederland, België én Luxemburg dit jaar een make-over zullen krijgen. 

Alle HEMA-winkels zullen vanaf nu ingedeeld worden in verschillende belevingswerelden, zoals ‘Baby’, ‘Dames’, ‘Keuken’ en ‘Badkamer’. Dit maakt het voor de klanten gemakkelijker om alle producten te vinden die ze nodig hebben, zonder de hele winkel te moeten doorzoeken. Vrouwen die dus bijvoorbeeld op zoek zijn naar panty’s, moeten die niet meer gaan zoeken naast de herenboxers of de baby-hemdjes. In de ‘dames’-afdeling zullen de lingerie en de make-up dus gewoon naast de shirts en de bikini’s hangen.

Nieuwe beautylijn

Tjeerd Jegen, CEO van HEMA, heeft het volste vertrouwen in het nieuwe concept. “Dankzij het internationaal concept zien de winkels er frisser en overzichtelijker uit,” zegt hij enthousiast. Naast een nieuwe inrichting van de winkel, komt HEMA ook met maar liefst drie nieuwe beautycollecties. Zo zullen we in 2017 onze handen, lippen en huid beter kunnen verzorgen tegen de koude met onder andere een lipscrub, lip butter, een verzachtende dagcrème en een voedende gezichtsolie.

via GIPHY

Lees ook:

Shoppen is altijd een goed idee