Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting!

Je bent hier: Home > Thuis & wonen > Knap als je het droog houdt: heftige reclame van Interpolis over smartphonegebruik achter het stuur

Knap als je het droog houdt: heftige reclame van Interpolis over smartphonegebruik achter het stuur

Thuis & wonen
Knap als je het droog houdt: heftige reclame van Interpolis over smartphonegebruik achter het stuur

Even een appje lezen of je agenda checken terwijl je achter het stuur zit: maak jij je er weleens schuldig aan? De kans is groot van wel, want uit onderzoek van Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid blijkt dat maar liefst 89 procent van de automobilisten tijdens het rijden weleens zijn smartphone gebruikt.

Lees ook: Dit wiegje van Ford sust je baby in slaap als tijdens een autorit

Dat appen achter het stuur kan leiden tot vreselijke gevolgen, wordt pijnlijk duidelijk in de nieuwe, indrukwekkende reclame van verzekeraar Interpolis. In de video zie je hoe proefpersonen stuk voor stuk op een parcours rijden, terwijl ze handelingen op hun telefoon uitvoeren. Dat verloopt niet al te best. Maar de echte shock komt even later, als de mensen kennismaken met Koen. Hij vertelt over de vreselijke gevolgen van het ongeluk dat hij veroorzaakte doordat hij op zijn telefoon zat. Nou, wij hielden het niet droog.

Bekijk de reclame hieronder:

Wil je niets meer missen van Flair? Neem een abonnement. Profiteer nú van onze speciale zomeraanbieding: 10 nummers voor slechts €10.

Beeld: Sanoma Beeldbank

Shoppen is altijd een goed idee