Je bent hier: Home > Thuis & wonen > Het wachten is voorbij: ‘La Casa de Papel’ seizoen 4 staat NÚ op Netflix!

Het wachten is voorbij: ‘La Casa de Papel’ seizoen 4 staat NÚ op Netflix!

Thuis & wonen
Het wachten is voorbij: ‘La Casa de Papel’ seizoen 4 staat NÚ op Netflix!

Backstage-beelden, teasers en trailers hielden ons de afgelopen maanden zoet, maar nu is het langverwachte moment dan toch eindelijk aangebroken. Het vierde seizoen van ‘La Casa de Papel’ staat op Netflix. Een zeer welkom cadeau in een tijd waarin we – ook met prachtig lenteweer – verplicht meer aan huis gekluisterd zitten dan ooit.

La Casa de Papel 4: hoe gaat het verder?

De eerder gedeelde beelden riepen vele vragen op. Want overleeft Nairobi de aanval die aan het eind van seizoen drie te zien was? Waarom is Tokio vastgebonden? En wat gaat er nu gebeuren met Lisboa? Vandaag staan alle antwoorden voor je klaar bij je favoriete streamingsdienst.

Even terug naar seizoen 3

In de derde reeks was te zien hoe El Profesor zijn team weer bij elkaar riep om een nieuwe overval te plegen. Na de Spaanse Koninklijke Munt was dit keer de Nationale Bank van Spanje het doelwit. De afloop is nog niet duidelijk. Sterker nog, kijkers kregen te maken met een mega-cliffhanger.

Einde nog lang niet nabij

Voor alle fans van La Casa de Papel kwam de Spaanse televisiegids FormulaTV een tijdje geleden al met héél goed nieuws. Het magazine wist te melden dat Netflix de serie al had verlengd met niet alleen een vijfde, maar óók al een zesde reeks. De opnames van beide seizoenen zouden in het begin van 2020 starten, op het moment dat het vierde seizoen – én dus de special – op Netflix staat. Zoals voorheen zullen het vijfde en zesde ‘seizoen’ waarschijnlijk één afgerond verhaal vormen. De telling van La Casa De Papel is een beetje vreemd, omdat het eerste seizoen van de serie door Netflix in twee delen werd geknipt.

Lees ook
Kom maar door: er is een special van ‘La Casa de Papel’ in aantocht

Record

La Casa de Papel is wereldwijde een mega-hit voor Netflix. De Spaanse cast & crew wisten zelfs een record te vestigen: het derde seizoen werd in de eerste zeven dagen na de release (19 juli 2019) door maar liefst 34 miljoen (!) accounts bekeken. En met de laatste cliffhanger kunnen we ons haast niet voorstellen dat de aftrap van het vierde seizoen minder views gaat opleveren.

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je dan gratis in voor onze nieuwsbrief.

Beeld: Still

Shoppen is altijd een goed idee