Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting!

Je bent hier: Home > Relaties & opgebiecht > Masturbatie standjes voor vrouwen

Masturbatie standjes voor vrouwen

Masturbatie standjes voor vrouwen

Doe jij altijd hetzelfde tijdens het solosexen? Dat kan wel wat spannender en creatiever. Probeer een van deze masturbatie standjes om wat nieuwe technieken te leren. Geef jezelf een helpende hand:

 

Standje: ‘Over de bult’

Waarom het zo geweldig is: “Het kussen geeft je heupen een lift waardoor er nieuwe sensaties ontstaan. Ook versterkt het de spanning in je benen, iets wat je misschien nog niet gewend bent”, aldus Shanna Katz, dokter en auteur van Your Pleasure Map.

 

Standje: ‘Openstellen’

Waarom het zo geweldig is: “Deze positie geeft je een gemakkelijke toegang tot je genotsplekjes, daardoor ervaar je intensere sensaties. Wanneer je climaxt, kun je je benen vastklampen aan de stoelpoten”, vertelt dokter Katz.

Standje: ‘De douchekop’

Waarom het zo geweldig is: “Staand masturberen is een fijne positie die veel vrouwen nog niet doen. Dit standje geeft je niet alleen gemakkelijke toegang tot je vulva en vagina, je doet tegelijkertijd ook een kleine oefening omdat je je beenspieren en bekken erg moet aanspannen”, aldus Sadie Allison, dokter en auteur van Tickle Your Fancy: A Woman’s Guide to Self-Pleasure.

Standje: ‘Superster’

Waarom het zo geweldig is: “Je kunt er alle kanten mee op: je kan van hoek veranderen, sextoys gebruiken, nieuwe plekjes ontdekken… Voorover en achterover leunen geven nieuwe sensaties en je hebt je handen vrij om jezelf te strelen”, aldus Katz.

Standje: ‘Slang’

Waarom het zo geweldig is: “Het gewicht van je lichaam geeft extra wrijving tegen het kapje van je clitoris. Verder maakt het standje het mogelijk om van voren en achter te ‘schuren’  op het bed”, vertelt Jessica O’Reilly, dokter en auteur van The Little Book of Kink.

Standje: ‘Op je knieën’

Waarom het zo geweldig is: “Terwijl je jezelf bevredigt met je handen of een speeltje kun je naar voren en achter, heen en weer en je heupen in cirkels bewegen. Daarnaast stroomt in deze houding meer bloed naar het gebied rond je bekken waardoor je meer opgewonden wordt en makkelijker klaarkomt”, vertelt O’Reilly.

Bron: SheKnows.com