Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting!

Je bent hier: Home > Mode & Beauty > Nikkie de Jager lanceert haar eigen beautymerk

Nikkie de Jager lanceert haar eigen beautymerk

Nikkie de Jager lanceert haar eigen beautymerk

Nikkie de Jager is on a roll. Nadat ze eerder dit jaar de show stal tijdens het Eurovisie Songfestival, komt ze nu met een volgende carrièremijlpaal. Ze lanceert haar eigen beautymerk. De naam: Nimya. 

The power of make up’

Door haar glansrol tijdens het Songfestival zouden we bijna vergeten dat Nikkie de Jager een genie is als op het make-uppen aankomt. Met ‘the power of make up’ laat ze al jaren op YouTube zien hoe make-up je niet alleen knapper maakt, maar het zelfs een kunstvorm kan zijn. Nikkie, die al duizenden producten heeft getest en als geen ander weet wat wel en niet werkt, komt nu met een eigen merk waarin ze al die kennis en ervaring kwijt kan én kan delen met de rest van de wereld.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door NikkieTutorials (@nikkietutorials)

Grensoverschrijdend

Nimya omschrijft zichzelf als een krachtig, grensoverschrijdend merk dat je van de tools voorziet om je ware zelf te kunnen zijn. ‘Ik ben heel blij dat ik dit eindelijk met de rest van de wereld kan delen’, zegt Nikkie tegen de Britse Glamour. ‘Ik werk al bijna drie jaar aan dit merk en wat ik de beautyindustrie nu kan brengen voelt zo, zo goed.’

Vooralsnog bestaat de lijn uit vier producten: een moisturizer/primer, een setting spray, een serum en een verkoelende eyestick. Markeer 23 september in je agenda: vanaf dan zijn haar producten te koop via Nimya.com.

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen
en winacties? Schrijf je dan gratis in voor onze nieuwsbrief.

Bron: Glamour | Beeld: Brunopress