Je bent hier: Home > Mode & Beauty > Dit bikinimerk gebruikt géén Photoshop in campagnes

Dit bikinimerk gebruikt géén Photoshop in campagnes

Mode & Beauty
Dit bikinimerk gebruikt géén Photoshop in campagnes

Shoppen voor een bikini? Zucht, niet echt onze favoriete bezigheid. Hoe vaak komt het niet voor dat de bikini die je online hebt besteld bij jou héél anders staat dan bij het model op de foto. Daar heeft bikinimerk Aerie iets op gevonden; zij gebruiken géén Photoshop voor hun campagnes. 

Het merk schrijft op Instagram dat ze staan voor een positief lichaamsbeeld. Aerie wil dat vrouwen zich goed voelen over hun lichaam. Dit proberen ze te bereiken door voor de shoots van hun campagnes geen Photoshop te gebruiken. Ook delen ze op hun Instagrampagina allemaal ingezonden foto’s van ‘gewone’ vrouwen die hun badkleding dragen. Hierdoor krijg je een duidelijk beeld van hoe hun bikini’s en badpakken staan op een gemiddelde vrouw, in plaats van bij een topmodel.

Wanneer je een bikini van Aerie hebt gekocht, kun je de hashtag #AerieREAL gebruiken. En dan kun je zomaar op hun Instagrampagina komen te staan. En dat is nog niet alles, want voor jouw geplaatste foto wordt er één euro gedoneerd aan het National Eating Disorders Association. Dubbel zo mooi.

Bron: Glamour, Aerie

Shoppen is altijd een goed idee