Je bent hier: Home > Mode & Beauty > WAUW: de kerstcampagne van Burberry ziet er zo magisch uit

WAUW: de kerstcampagne van Burberry ziet er zo magisch uit

Mode & Beauty
WAUW: de kerstcampagne van Burberry ziet er zo magisch uit

Of het nu een dansende Romeo Beckham of een stel celebs is dat ‘Billy Elliot’-gewijs rondstuitert, Burberry stelt ons nooit teleur als het gaat om feestelijke campagnevideo’s. En dat is ook dit jaar niet anders. 

Voor z’n nieuwste campagnevideo produceerde het Britse merk namelijk een drie minuten durende kortfilm die in een notendop het verhaal vertelt van oprichter Thomas Burberry. In de hoofdrol: Domhall Gleeson (ken je wellicht van ‘About Time’), samen met Sienna Miller als z’n fictieve eerste liefde.

Speciaal voor de 160e verjaardag van Burberry, wilt het merk deze kerst met ‘The Tales of Thomas Burberry‘ in eigen woorden het verhaal van Thomas Burberry vertellen. ‘De film die we hebben gemaakt is geïnspireerd op zijn buitengewone leven,’ vertelt Christopher Bailey, huidige CCO en CEO van Burberry. ‘Een weg doorheen de geschiedenis van de twintigste eeuw met al z’n tumultueuze hoogte- en dieptepunten.’

Als het van ons afhangt, mag Burberry vanaf nu ook langspeelfilms maken.

 

Lees ook:

Shoppen is altijd een goed idee