Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Flair telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Flair direct contact

Klantenservice Flair

Flair telefoon
Bel 088 - 550 01 12
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Hoe neem ik een abonnement op Flair?

Flair min icoon
Flair plus icoon

Een abonnement op Flair sluit je af via abonnement.flaironline.nl.

2

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Flair min icoon
Flair plus icoon

Ga je verhuizen? Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef je adreswijziging uiterlijk 3 weken van te voren aan ons door.

3

Ik wil een oude editie bestellen, kan dat?

Flair min icoon
Flair plus icoon

Ja, dat kan. Een oude editie bestel je gemakkelijk online via www.magazine.nl.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Flair min icoon
Flair plus icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Flair min icoon
Flair plus icoon

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

50% korting op je 2e abonnement