Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting!

Je bent hier: Home > Health > Zo blijf je fit!

Zo blijf je fit!

Health
Zo blijf je fit!

De laatste week van de Flair Buik Challenge zit er alweer op. Maar geen nood, zo blijf je fit en gemotiveerd:

Doe de volgende oefeningen drie keer per week, zo’n 10 à 15 minuten.

Sit-ups (95 keer)
Ga op je rug liggen, leg je armen kruislings over elkaar op de borst en zet je voeten op de grond. Breng je borst omhoog en begin met de sit-ups. Zorg dat je ondertussen goed blijft ademen.

Crunches (70 keer)
Ga op je rug liggen met je benen gebogen en je voeten plat op de grond. Til je hoofd en schouders van de grond en houd deze pose vast. Beweeg met kleine bewegingen je hoofd omhoog en omlaag.

Leg raises (55 keer)
Ga op je rug liggen, leg je handen plat naast je en breng je benen gestrekt een stukje van de vloer. Dan is het tijd voor de leg raises. ‘Trappel’ met gestrekte benen in hoog tempo. Dit zul je goed voelen in je onderbuik.

Planken (85 seconden)
Ga op je knieën zitten. Zet je handen op schouderbreedte op de grond, strek je benen naar achteren en zet je tenen op heupbreedte, zodat je steunt in de push-uphouding. Span je buik zo goed mogelijk aan, zodat je boven- en onderlichaam een mooie rechte lijn vormen.

Succes!

 

Heb jij meegedaan met de Flair Buik Challenge? Wij zijn heel benieuwd. Zie je resultaat en zit je lekker in je vel? Houd de website in de gaten, want over een aantal weken komt Flair met een nieuwe challenge!

Meer weten?

Wil jij alle ins en outs weten van de Flair Buik Challenge? Meld je aan voor de Flair Buik Challenge nieuwsbrief. Wil jij alle video’s nog eens bekijken of wil je nu starten met de challenge? Je vindt ze hier. Word ook lid van de groep Afslanken met Flair op Facebook en praat mee, motiveer elkaar en wissel tips uit!

Shoppen is altijd een goed idee