Je bent hier: Home > Health > WEL strakkere benen met 3 Model Workout cardio oefeningen

WEL strakkere benen met 3 Model Workout cardio oefeningen

Health
WEL strakkere benen met 3 Model Workout cardio oefeningen

Niets is minder waar: Vaak denken mensen dat cardio inhoudt dat je een half uur op een loopband moet staan of buiten moet hardlopen. Doe samen met ons 3 Model Workout cardio oefeningen voor nog strakkere benen want door middel van een High Intensity training verbrand je al sneller vet en ben je bezig met spieropbouw. Dat is essentieel als jij strakkere benen wilt hebben. Wij geven je 3 cardio oefeningen die je makkelijk thuis uit kan voeren.

Iedereen wilt natuurlijk weten welke workout het meeste effect heeft waardoor het overbodige vet op buik, billen of benen voorgoed weg zal blijven. Vaak is het ook een kwestie van anders eten of in ieder geval bewust met eten omgaan. Je haalt al snel meer voldoening uit het harde werken voor een optimaal gezond lichaam dan snellere versies van dieeten waarbij je jezelf moet uithongeren of trainingen moet doen waar je al snel tegenop ziet. Dus wees vooral eerlijk naar jezelf over wat jij denkt dat goed voor jou is en goed bij jou past!

We gaan dus drie oefeningen doen! Vandaag doen we de volgende drie oefeningen samen met jou;

  1. Double side jump squat
  2. Ground poud
  3. Windmill

Train met ons mee!

Begin je net met trainen of heb je de oefeningen nog niet volledig onder controle? Deel de 20 herhalingen op in 2 of 3 pogingen. Bijvoorbeeld 7, 7 en 6 herhalingen. Kijk goed naar hoe het model het voordoet en als je twijfelt kan je altijd de oefeningen voor de spiegel doen. Kijk dan goed of je de techniek kopieert. Zet hem op dames!

Ben je benieuwd naar het 12 weken programma van de “TwenTies”? Durf jij de uitdaging met jezelf aan? Neem dan een kijkje op www.mymodelworkout.com voor de “TwenTies” en nog veel meer workout video’s en recepten. En sluit je aan bij de model workout community!

XOXO

Paultje

 

Shoppen is altijd een goed idee