Je bent hier: Home > Health > Twiet magazine: glossy over twitterend Nederland

Twiet magazine: glossy over twitterend Nederland

Health
Twiet magazine: glossy over twitterend Nederland

Heb jij al een Twitter-account? 1,5 miljoen Nederlanders wél!

Tweets, Tweeps en Re-tweets: als jij dagelijks twittert, zijn dit geen termen die je onbekend voorkomen en ben je geroutineerd in het schrijven van verhaaltjes met maximaal 140 tekens. Twitter verovert de wereld in vliegende vaart. Dagelijks worden meer dan 250 miljoen berichtjes van maximaal 140 tekens rondgestuurd. Uit onderzoek blijkt zelfs dat de 1.5 miljoen twitteraars in Nederland internationaal het allerhoogste bereik realiseren!

Twitterende sterren
De sterren hebben Twitter ook ontdekt. Zo probeerde Demi Moore haar echtgenoot Ashton Kutcher te verleiden via Twitter, stelde Jan Smit zijn pasgeboren dochter aan Nederland voor en liet Daniëlle van Lange Frans ons massaal schrikken door allerlei berichten te tweeten waaruit bleek dat ze doordraaide.

Van online naar print
Hoofdredacteur van de Grazia Hilmar Mulder en zelfstandig bladenmaker Wim Spijkers volgen de ontwikkelingen van Twitter op de voet. En dat resulteerde in een glossy over Twitter. En vooral over twitterende Nederlanders. Twitter, van online naar print dus!

Wat kun je verwachten?
Twiet Magazine laat je kennismaken met de 200 meest invloedrijke tweeps van Nederland. Denk bijvoorbeeld aan Jan Kooijman, Victoria Koblenko en Olcay Gulsen. Daarnaast hebben zij zich, net als vele andere bekende twitteraars, laten interviewen en fotograferen in hun eigen twitterhabitat.

Verder in Twiet Magazine: hilarische bloopers en intieme DM-verhalen, veel lijstjes, internationale voorbeelden, een stoomcursus voor beginners en talloze tips & trucs die zelfs de grootste twittertwijfelaars over de streep zullen trekken. Vanaf 16 november ligt het Twiet magazine in de winkel!

Twitter jij ook? Volg dan ook Vrouwonline op Twitter!

Shoppen is altijd een goed idee