Word abonnee

Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting!

Je bent hier: Home > Health > Sporten met een stoel

Sporten met een stoel

Health
Sporten met een stoel

Om je conditie op peil te houden en je billen en benen strak, hoef je niet altijd naar een sportschool. Sport vanuit huis, met een stoel bijvoorbeeld.

Armen

Plaats de stoel ergens in het midden, zodat je voldoende ruimte hebt. Leun met je armen achter je op het zitvlak van de stoel. Daar plaats je je handen. Laat vervolgens je lichaam zakken voor de stoel en weer omhoog. Dit wordt ook wel tricep dips genoemd. Een effectieve oefening. Dag flubbers, hallo strakke bovenarmen!

Benen

Ga met je rug naar de stoel toe staan. Hijs één voet achteruit en laat deze rusten op het zitvlak van de stoel. Nu sta je op één been, met je andere voet naar achter rustend op de stoel. Beweeg nu langzaam op en neer. Dit geeft je strakke benen en billen. Doe dit een paar keer (tot je het voelt branden) en wissel dan van been.

Billen

Doe alsof je plaats neemt op de stoel, maar voordat je echt met je billen op het zitvlak zit ga je alweer staan. Je billen raken de stoel dus nét niet aan. Herhaal dit een aantal keer, met tussen elke set (10, 20, 25 keer?) een halve minuut pauze.

 

Heb jij meegedaan met de Flair Buik Challenge? Wij zijn heel benieuwd. Zie je resultaat en zit je lekker in je vel? Houd de website in de gaten, want over een aantal weken komt Flair met een nieuwe challenge!

Meer weten?

Wil jij alle ins en outs weten van de Flair Buik Challenge? Meld je aan voor de Flair Buik Challenge nieuwsbrief. Wil jij alle video’s nog eens bekijken of wil je nu starten met de challenge? Je vindt ze hier. Word ook lid van de groep Afslanken met Flair op Facebook en praat mee, motiveer elkaar en wissel tips uit!

Shoppen is altijd een goed idee