Je bent hier: Home > Health > De 6 Model Workout Sixpack regels!

De 6 Model Workout Sixpack regels!

Health
De 6 Model Workout Sixpack regels!

Er is natuurlijk niks mis met sporten, maar alle dagen van de week enkel en alleen om dat perfecte lijf te krijgen, kun je je afvragen of dat nog gezond is. Wij van Model Workout vinden het belangrijk dat je voldoende beweegt en als je dat doet omdat je een doel nastreeft zoals een wasbord, sixpack of blokjes omdat je dat heel mooi vindt, dan more power to you! Het is hard trainen en het vergt ook moeite om je voedingspatroon te wijzigen. Het moet niet maar je mag het wel!

Dus geef ik jullie vandaag niet alleen een workout mee maar je kan ook gebruik maken van deze 6 Sixpack regels!

Sixpack regel 1

De eerste regel is wat je niet mag doen en dat is aan je hoofd trekken omdat je denkt dat je je hoofd dan beter ondersteunt. Die rare ab-apparaten gebruiken van de tell-sell reclame’s en heel belangrijk; niet vergeten je onderrug in je training mee te nemen!

Sixpack regel 2

Doe een HIIT oftewel een High Intensity Interval Training. Een intense cardio sessie helpt je die buitenste vetlaag weg te werken.

Sixpack regel 3

Richt je niet alleen op je buikspieren maar op een full body training. Functioneel bewegen is erg belangrijk en door veel samengestelde oefeningen of gewicht dragende oefeningen te doen moet je al je buikspieren aanspannen.

Sixpack Model Workout

Sixpack regel 4

Je hebt al buikspieren! Ze zitten er al hè! Je kan je spieren groter maken, net zoals bijvoorbeeld je je biceps groter kan trainen. Wil je niet al te grote spieren ontwikkelen maar wel je blokjes kunnen zien dan betekent het dat je minder vetmassa moet hebben.

Sixpack regel 5

Voeding. Deze regel is natuurlijk het allerbelangrijkste want je kan trainen wat je wilt maar als je daarna jezelf beloont met ongezond voedsel komen die blokjes niet tevoorschijn. Dieet en voeding is 50% van het werk!

Sixpack regel 6

Doe buikspieroefeningen! Er zijn meer oefeningen dan je googlen kan Als je algehele conditie is toegenomen, voeren dan isolatie oefeningen uit zoals sit-ups, v-ups, planken / crunches en side crunches, burpees, been-raisers en ga zo maar door.

Ben je nu benieuwd naar meer workouts van Model Workout? Denk jij dat je onze online workouts nodigt hebt om helemaal bikini ready te blijven? Je kan een maand lang een pro account uitproberen en dat kost je maar één euro. Kijk snel op www.mymodelworkout.com voor de hele workout serie en nog veel meer workout video’s en recepten.

  1. Wil je van je buikvet afkomen? Lees dan DEZE TIPS!

xoxo

Paultje Column

 

 

Shop de leukste items: