Je bent hier: Home > Budget > Spotgoedkope parfum van Zeeman binnen mum van tijd uitverkocht

Spotgoedkope parfum van Zeeman binnen mum van tijd uitverkocht

Budget
Spotgoedkope parfum van Zeeman binnen mum van tijd uitverkocht

Een parfum voor slechts €4,99? Dat kan nooit goed zijn, toch? Echter lijkt Zeeman je het tegendeel te bewijzen. Het parfum van de winkelketen, genaamd ‘Lucht’, is namelijk overal uitverkocht. Maar er is goed nieuws!

Lucht van Zeeman

Waar de meeste parfums voor heel wat geld over de toonbank gaan, besloot Zeeman een stunt uit te halen en een spotgoedkoop luchtje uit te brengen. Niet alleen kreeg het de verkoopprijs van slechts €4,99, ook besloot de winkelketen er geen chique naam aan te hangen. Het parfum kreeg namelijk gewoon de naam ‘Lucht’.

Absurde bedragen op Marktplaats

Hoewel je voor €4,99 niet heel veel van een parfum mag verwachten, zijn er maar weinig geurtjes die binnen een paar uur volledig uitverkocht raakte. Het product werd zelfs zo erg gehypet, dat het al snel op Marktplaats terechtkwam. En wel voor abnormale prijzen. “Het is juist onze bedoeling een topgeur voor de laagst mogelijke prijs aan te bieden”, reageerde Caroline van Turennout, marketingmanager Zeeman op de Marktplaats-aanbiedingen.

Lees ook
Spotgoedkoop maar mét designeruitstraling: Zeeman lanceert hip tasje dat je moét hebben

Kwaliteit

Enfin, terug naar de kwaliteit van het parfum. Want wat kun je voor nog geen vijf euro nou verwachten? Wel, daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Waar sommigen nog best te spreken zijn over het parfum, zeggen anderen het nog niet eens op het toilet te willen neerzetten. De credits gaan dan ook vooral naar de naam van het product. “Wat heb je op? Lucht, van Zeeman. Nu al leuk!”, aldus een twitteraar.

Nieuwe voorraad

Voor wie achter het net heeft gevist, maar het parfum toch graag wil uitproberen? Geen zorgen, Zeeman probeert de voorraad zo snel mogelijk weer aan te vullen. Zo laat marketingmanager Caroline weten. “Zo kunnen zoveel mogelijk mensen plezier hebben van Lucht.” Weet je gelijk dat je die waanzinnige Marketing-aanbiedingen ook gewoon links kunt laten liggen.

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je dan gratis in voor onze nieuwsbrief.

Bron: Marketing Tribune, Metronieuws | Beeld: Zeeman, Twitter

Shoppen is altijd een goed idee